Targuri si expozitii

Targuri si Expozitii .ro - resursa pentru participarea eficienta la Targuri si expozitii

 
Targuri si Expozitii .ro
Prima Pagina Targurisiexpozitii.ro
Newsletter TargurisiExpozitii.ro
Contact TargurisiExpozitii.ro
Promovare pe TargurisiExpozitii.ro
Termeni si Conditii Targurisiexpozitii .ro
Calendarul National de Targuri si Expozitii pe Targurisiexpozitii.ro
Calendar Targuri BUCURESTI
Calendar targuri CLUJ
Calendar targuri TIMISOARA
Calendar targuri ARAD
Calendar targuri CONSTANTA
Calendar targuri SUCEAVA
Calendar targuri BACAU
Calendar targuri TIRGU MURES
Calendar targuri BRASOV

Resurse pentru Participari Eficiente la Targuri si Expozitii

Participarea prin intermediari la Targuri si Expozitii
Autor: Nicolae Naumof

Sa Trimitem un Sol !

Nu intotdeauna o companie poate participa la targurile fata de care prezinta interes. Motivele care duc la aceasta situatie sunt costurile generate de participare, volumul de timp consumat pentru pregatirea si implementarea participarii, blocarea unor oameni din companie etc.

Targurile si expozitiile in cauza sunt cele care au caracter local sau regional.

In realitate nu este foarte important ca o companie sa participe la targ sau expozitie. Este mult mai important sa participe brandurile acesteia.

Spre deosebire de companie brandurile pot participa si prin intermediari. Intermediarii pot fi francizati, distribuitori, reprezentanti si agenti. Pe scurt sunt acele companii care folosesc brandul(rile) altei companii.

Avantajul participarii la targurile si expozitiile locale a intermediarilor este dat tocmai de caracterul local sau regional, deoarece intermediarii sunt companii locale sau regionale.

Picant - Exentialul - Traininguri de marketing si comunicare

Aceste companii intermediare sunt reprezentantii locali ai brandurilor. In acelasi timp ele cunosc piata locala si intermediaza relationarea intre publicul tinta si brandul pe care il reprezinta.

Compania detinatoare a brandului care participa la manifestari expozitionale prin intermediari, de cele mai multe ori, sustine financiar si logistic participarea companiilor locale. Pe langa dezvoltarea afacerii intermediarului (care implicit este si afacerea companiei care este reprezentata) se obtin beneficii de imagine care vizeaza brandul reprezentat si nu compania intermediara.

Publicul vizitator intelege ca a vazut la expozitie brandul "ABCDE" si nu compania SC X SRL.

La final ceea ce conteaza este dezvoltarea brandurilor si a afacerilor care detin respectivele branduri.

O alta concluzie a acestor actiuni este increderea acordata targurilor si expozitiilor ca instrumente de comunicare.

Know - How Pentru Participarea Expozitii
Sectiuni specializate
Editorialul Targuri si Expozitii .ro Calendar de Targuri si Expozitii
Resurse Pentru Participari la ExpozitiiOrganizatori Targuri si Expozitii
Ponturi Pentru Participari la TarguriStanduri Expozitionale Personalizate
Actualitatea in Targuri si ExpozitiiObiecte Promotionale si Tiparituri
Curs de Tradeshow MarketingInchiriere de Personal
Traininguri de marketing si comunicareCazare pentru Targuri si Expozitii
Targuri si Expozitii .ro - Cea mai importanta resursa pentru participari la targuri si expozitii
Un produs
Consultanta si traininguri de marketing
PICANT EVENTS SRL Toate drepturile rezervate. Informatia de pe acest site reprezinta proprietatea intelectuala a autorilor. Reproducerea totala sau partiala a articolelor de pe acest site se poate face numai cu acordul scris al proprietarului.